آموزش
 
 
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : رشید

 

فیلم اموزشی نحوه ارتباط با بانک اطلاعاتی در سی شارپ در این ساعت از ام اس پی سافت برای شما بازدید کنندگان سایت اماده کردم امید وارم مفید باشه و حتما استفاده کنید.در این فیلم اموزشی نحوه متصل شدن سی شارپ به پایگاه داده SQL که توسط اقای مهندس کیانیان اموزش دادن شده است میتوانید به صورت رایگان از سایت دانلود کنید و استفاده کنید واضح و کاملا روشن توضیح داده است.حتما دوستانی که سی شارپ کار میکنند دانلود کنند.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : رشید

وقتی ما نرم افزاری را می خریم و یا آن را دانلود می کنیم ، به طور معمول نسخه ای از نرم افزار را در دست خواهیم داشت که برای استفاده آماده است. کد نرم افزار در آن وارد شده است و به همین دلیل کدهای داخلی نرم افزار برای کاربر قابل مشاهده نیست. به عبارت دیگر ، کد منبع در دسترس کاربر نمی باشد. بنابراین ، انجام هر گونه تغییرات در نرم افزار های کامپیوتری به طور معمول غیر ممکن است. این یک مزیت به حساب می آید که توسط اکثر تولید کنندگان تجاری نرم افزار، برای جلوگیری از کپی و دستکاری در نرم افزار ، مورد استفاده قرار می گیرد.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : رشید

 

با ظهور فناوری های جدید در ارتباطات بی سیم ، بسیاری از دستگاه های سیمی به بی سیم تبدیل شده اند. در میان این دستگاه های بی سیم ، صفحه کلید و ماوس بی سیم به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند. مطالعه ی این مقاله درک چگونگی کار کردن صفحه کلید و ماوس بی سیم را برای شما آسان تر می کند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : رشید

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : رشید

 


راستش اولین باری که می خواستم یک سیستم را مونتاژ کنم چیزی در مورد اسمبل قطعات کامپیوتری نمی دونستم، اصلا قطعات را لمس هم نکرده بودم. رفتم داخل یک شرکتی برای کارآموزی و روز اول قطعات و کیس را گذاشتن جلوی من و یک توضیح مختصری دادن گفتن شروع کن. اولش ترسیدم که قطعات را اشتباه جا بزنم ولی بعدش همه را سر جاشون گذاشتم و خدا را شکر اتفاقی هم نیفتاد. حالا برای شما توضیح می دهم که چطوری این کار را انجام دهید و ببینید که چقدر راحت انجام می شود.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : رشید

 

در این مقاله میخواهیم به برخی از ترفند های جالب کیبورد بپردازیم که از آنها میتوانید در ویندوز خود استفاده کنید ، یکی از مزیت های این ترفند ها سرعت بخشیدن به انجام کار های روزمره در ویندوز هست که میتواند برای کاربران مبتدی و حرفه ای مفید باشد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : رشید

 

این ترفند ها بیشتربرای سرعت بخشیدن به انجام کار ها است به طور مثال اگر می خواهید قسمت جستجویویندوز را باز کنید میتوانید به یک یا ۲ کلید آنرا به سرعت اجرا کنید که در غیراینصورت باید با چندین کلیک به پنجره مورد نظر بروید و جستجو گر را انتخاب کنید.


ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : رشید

آموزش Win RAR

 

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : رشید

PDF چیست؟

 

PDF فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : رشید

 

 

معمولا اکثر کسانی که از کامپیوتر استفاده می کنند، رمز عبورهای خیلی ساده را انتخاب می کنند. به نظر من این یک نوع سهل انگاری است. چون رمز عبورهای خیلی ساده و خیلی معمولی در مدت زمان چند ثانیه هک می شوند. اطلاعات شخصیتان مثل شماره حساب بانکی و یا شماره کارت اعتباریتان در اختیار هکرها قرار می گیرد و به راحتی می توانند با کارت اعتباریتان خرید کنند و یا از حسابتان پول برداشت کنند.

 



ادامه مطلب ...


 

نام فایل:                              آموزش تصویری نصب ویندوز 7

نوع فایل:                             PPS (پاور پوینت)

حجم:                                 7 مگابایت

ارائه دهنده توسط شرکت دریا سافت

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : رشید

برای بازیابی Folder option از منوی Tools که ممکن است در اثر خرابکاری یک کرم یا ویروس از این منو حذف شده باشد، کارهای زیر را نجام دهید:

 


 



ادامه مطلب ...


 

آنلاین شدن با چندین آی دی در یاهو مسنجر بدون نرم افزار
در این ترفند شما میتوانید بدون استفاده از هیچ نرم افزاری به طور همزمان چندین Yahoo Messenger را باز کرده و در هر کدام با یک ID متفاوت وارد شوید. (این ترفند برای تمام نسخه ها و آخرین نسخه که 9 میباشد جواب میدهد)

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : رشید

 

امروزه دوره ایمیل های مگابایتی تمام شده و جای خو را به ایمیل های گیگابایتی داده اند و کسی پیدا نمیشه که از کم بودن حجم پست الکترونیکی خود شکایت داشته باشه . ولی خیلی خوب بود اگر به جای یک گیگابایت ایمیل رایگان یه گیگابایت هاست رایگان می دادند!

در زیر لیست ایمیل های رایگان با حجم های بالا را جمع کردم شما هم اگر سایتی سراغ دارید بگویید تا به این لیست اضافه کنم .



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 9581
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->