آموزش
 
 
چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : رشید

اولین و مهمترین نیاز هر کاربر اینترنت در زمان اتصال به اینترنت استفاده نمودن از یک مرورگر وب می باشد. بنابراین داشتن یک مرورگر سریع و در این حال با ثبات از ضروریترین نیاز های هر کاربر اینترنت می باشد ، به همین جهت در این مطلب قصد دارم شما را با 5 مرورگر از معروفترین مرورگر های وب دنیا و تاریخچه آنها همراه با مواردی از مزایا و معایب آنها آشنا کنیم. با خواندن از این مطلب آموزشی در دنیای آموزشهای کاربردی کامپیوتر می توانید بهترین مرورگر را بسته به علاقه شخصی خودتان انتخاب نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : رشید

اولین کار پس از اتمام طراحی وب سایت ، معرفی آن به موتور های جستجو میباشد.همانطور که میدانید موتور های جستجو و بخصوص سه موتور جستجوی مطرح گوگل ، یاهو و بینگ بیشترین سهم جستجو را به خود اختصاص داده اند.پس لازم است برای شروع کار در دنیای وب و افزایش بازدید خود از این مهم غافل نشوید.

آموزش ثبت سایت در موتور های جستجو



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:36 ::  نويسنده : رشید

این سوال برای خیلی از دوستان پیش میاد که چطور عکس های خودشون رو توی گوگل ارث قرار بدن تا همه بتونن اون رو ببینن !؟



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : رشید

آموزش Win RAR

 

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : رشید

 

 

معمولا اکثر کسانی که از کامپیوتر استفاده می کنند، رمز عبورهای خیلی ساده را انتخاب می کنند. به نظر من این یک نوع سهل انگاری است. چون رمز عبورهای خیلی ساده و خیلی معمولی در مدت زمان چند ثانیه هک می شوند. اطلاعات شخصیتان مثل شماره حساب بانکی و یا شماره کارت اعتباریتان در اختیار هکرها قرار می گیرد و به راحتی می توانند با کارت اعتباریتان خرید کنند و یا از حسابتان پول برداشت کنند.

 



ادامه مطلب ...


 

آنلاین شدن با چندین آی دی در یاهو مسنجر بدون نرم افزار
در این ترفند شما میتوانید بدون استفاده از هیچ نرم افزاری به طور همزمان چندین Yahoo Messenger را باز کرده و در هر کدام با یک ID متفاوت وارد شوید. (این ترفند برای تمام نسخه ها و آخرین نسخه که 9 میباشد جواب میدهد)

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : رشید

 

امروزه دوره ایمیل های مگابایتی تمام شده و جای خو را به ایمیل های گیگابایتی داده اند و کسی پیدا نمیشه که از کم بودن حجم پست الکترونیکی خود شکایت داشته باشه . ولی خیلی خوب بود اگر به جای یک گیگابایت ایمیل رایگان یه گیگابایت هاست رایگان می دادند!

در زیر لیست ایمیل های رایگان با حجم های بالا را جمع کردم شما هم اگر سایتی سراغ دارید بگویید تا به این لیست اضافه کنم .



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : رشید

 


امروزه مكاتبات اينترنتي از طريق ايميل و چت يكي از راحت‌ترين و كم هزينه‌ترين مكاتبات در سطح دنيا به‌شمار مي‌آيد. كافيست يك كامپيوتر و يك خط تلفن يا يك دسترسي اينترنتي داشته باشيد، آنگاه به‌راحتي خواهيد توانست با سراسر دنيا با كمترين هزينه در ارتباط باشيد.
چت كردن توسط پيغام‌رسان‌هاي مختلف نيز جزو همين دسته به‌شمار مي‌آيد و فرق و يا حسن آنها نسبت به ايميل در اين است كه شما مي‌توانيد يك مكاتبه رو در رو و لحظه‌اي ايجاد كنيد. از همين رو مردم سراسر دنيا بيشترين مكاتبات غيرحضوري خود را از طريق چت انجام مي‌دهند. بر همين اساس و از آنجايي كه ويژگي‌هاي مثبت اين كار را برشمرديم، دامنه اين گسترش به ديگر وسايل كاربردي روزمره انسان نيز كشيده شده است. يكي از اين وسايل گوشي‌هاي موبايل است كه كاربر مي‌تواند تنها با داشتن يك گوشي موبايل و يك دسترسي اينترنت (‌GPRS يا (Wireless‌ به‌راحتي اين كار را انجام دهد.برنامه‌اي كه امروز قصد معرفي آن را داريم، يك پيغام‌رسان اينترنتي است كه مي‌تواند همانند ديگر پيغام‌رسان‌ها وظايف خود را به‌خوبي انجام دهد. اما اين نرم‌افزار يك ويژگي منحصربه‌فرد نيز در خود دارد و آن اين است كه با استفاده از اين برنامه شما قادر خواهيد بود علاوه بر يك ارتباط نوشتاري لحظه‌اي، يك ارتباط صوتي نيز برقرار كنيد. به‌عبارت بهتر: با دوست خود در كشوري ديگر، با موبايل به گفتگو مي‌پردازيد، اما حتي يك ريال (به جز هزينه اينترنتي كه داريد استفاده مي‌كنيد) پرداخت نمي‌كنيد. جالب است، نه؟ مي‌دانم كه شما هم كنجكاو شده‌ايد! پس تا انتهاي اين مقاله با ما باشيد.

 

 

ادامه مطلب را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...




بيشتر افراد براي کاربردي کردن وبلاگ يا سايت‌هاي خود از کدهاي جاوااسکريپت استفاده مي‌کنند اما اکثر کاربران براي تست اين‌گونه کدها آن‌ها را مستقيم وارد قالب وبلاگ خود مي‌کنند که اين‌کار چندان به صلاح نيست.
قصد داريم ترفندي را به شما معرفي کنيم که با بهره‌گيري از آن مي‌توانيد اين کدها را روي کامپيوتر و بدون نياز به اتصال به اينترنت امتحان کنيد و پس از تاييد، آن‌ها را در وبلاگ خود قرار دهيد.
براي اين‌کار در فضاي خالي از صفحه دسکتاپ، راست‌کليک کرده و از New>Text Document را انتخاب کنيد. خواهيد ديد که نرم‌افزار Notepad باز مي‌شود. حال کد مربوطه را داخل Notepad از طريق Copy و Paste وارد کنيد. پس از کپي کدهاي فوق، از منوي File بر روي Save as کليک کنيد. سپس فايل را با نام دل‌خواه و پسوند.html ذخيره کنيد. همچنين در صورتي‌که در ميان کدها عبارت فارسي وجود دارد، گزينه Encoding را بر روي UTF-8 تنظيم کنيد. سپس روي دکمه Save کليک کرده و فايل را ذخيره کنيد.

 

برای مشاهده تمام متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : رشید
 
مباحث مطرح شده در این مطلب :

1 - روشن و آماده استفاده کردن mod_rewrite
2 - ساینتکس کد های mod_rewrite
3 - یک انتقال ساده
4 - ممنوع الورود کردن یک آی پی خاص
5 - جلوگیری از hotlinking (جلوگیری از سرقت پهنای باند)
و...

Mod_rewrite یک ماژول تحت apache می باشد که ما رو قادر میکنه بتونیم URL ها رو بصورت داینامیک تغییر بدیم . ادامه مطلب را بخوانید.


ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : رشید

بازیابی اطلاعات کاربری در مرورگرهای اینترنتی

مرورگرهای اینترنتی امروزی ، با برعهده گرفتن بسیاری از وظایف ما ، کارهایمان را تا حد زیادی آسان کرده اند. شاید هم این همه امکانات ما را تنبل کرده باشد اما شخصا از این که مرورگر اینترنتی ام با قابلیت هایش تجربه وبگردی ام را راحت تر و دلنشین تر کرده است خیلی خوشحالم.
یکی از امکاناتی که امروزه در تمام مرورگرهای اینترنتی وجود دارد قسمت مدیریت رمزهای کاربری مربوط به سایت های مختلف است. دیگر شما نیاز ندارید تا نام و رمزهای کاربری خود را همیشه به یاد داشته باشید چراکه مرورگر اینترنتی شما این کار را به خوبی انجام می دهد. خیلی از ما هم با کمک همین ویژگی رمزهای عبور خود را دیگر به خاطر نمی سپاریم یا عملا با وجود این همه سایت که در آنها عضو هستیم حفظ کردن تمامشان کاری غیرممکن به نظر می رسد. اما آیا تابحال با خود فکر کرده اید که در صورتی که نرم افزار شما دچار خرابی ناگهانی شود یا مشکلی سخت افزاری برای کامپیوتر پیش بیاید چه خواهید کرد ؟ به هر حال نام کاربری و رمزهای عبور شما هویت اینترنتی شما را می سازد و باید فکری برای آن روز بکنید. 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : رشید

 

نام:               آموزش اینترنت

نوع:              پی دی اف

تعداد صفحات:  42 صفحه

حجم:           1.84 مگابایت

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 9584
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->