آموزش
 
 
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : رشید

بازیابی اطلاعات کاربری در مرورگرهای اینترنتی

مرورگرهای اینترنتی امروزی ، با برعهده گرفتن بسیاری از وظایف ما ، کارهایمان را تا حد زیادی آسان کرده اند. شاید هم این همه امکانات ما را تنبل کرده باشد اما شخصا از این که مرورگر اینترنتی ام با قابلیت هایش تجربه وبگردی ام را راحت تر و دلنشین تر کرده است خیلی خوشحالم.
یکی از امکاناتی که امروزه در تمام مرورگرهای اینترنتی وجود دارد قسمت مدیریت رمزهای کاربری مربوط به سایت های مختلف است. دیگر شما نیاز ندارید تا نام و رمزهای کاربری خود را همیشه به یاد داشته باشید چراکه مرورگر اینترنتی شما این کار را به خوبی انجام می دهد. خیلی از ما هم با کمک همین ویژگی رمزهای عبور خود را دیگر به خاطر نمی سپاریم یا عملا با وجود این همه سایت که در آنها عضو هستیم حفظ کردن تمامشان کاری غیرممکن به نظر می رسد. اما آیا تابحال با خود فکر کرده اید که در صورتی که نرم افزار شما دچار خرابی ناگهانی شود یا مشکلی سخت افزاری برای کامپیوتر پیش بیاید چه خواهید کرد ؟ به هر حال نام کاربری و رمزهای عبور شما هویت اینترنتی شما را می سازد و باید فکری برای آن روز بکنید. 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : رشید

با يك كليك ، كودك گرسنه اي را سير كنيد

سازمان ملل حركت جديدي را براي كمك به كودكان فقير جهان شروع كرده است كه بر اساس آن به ازاي هر كليك روي يك سايت معرفي شده، به يك كودك گرسنه در جهان غذا و يا يك كتاب مي‌رسد.

لطفا در برنامه تامين غذا WFP سازمان ملل متحد شرکت نمایید .بدین منظور با كليك بر روي آدرس http://thehungersite.com و پس از مرود به سایت مزبور بر روي دكمه زرد رنگ وسط صفحه كليك نمایید. 


به اين ترتيب به ازاي هر كليك،
كمپانيهاي اسپانسر هزينه يك وعده غذاي رايگان و يا اهداي يك كتاب را براي كمك به كودكان را تامين مي‌كنند .با توجه به انتخاب تصادفي اسپانسر ، ممكن است شركت حمايت كننده مورد تائيد شما نباشد كه پيشاپيش عذرخواهي ميكنم.

 

 



دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : رشید

 

نام:               آموزش اینترنت

نوع:              پی دی اف

تعداد صفحات:  42 صفحه

حجم:           1.84 مگابایت

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : رشید

استفاده از System Restore

 

ویندوز XP بطور خودكار در فواصل زمانی منظمی نقاط بازگشت سیستم ایجاد می كند. اصولاً این نقاط بازگشت، كپی پشتیبان تنظیمات حیاتی و اطلاعات سیستم هستند. شما اگر تغییر عمده ای در سیستم خود ایجاد كنید، نظیر نصب یك برنامه جدید یا راه انداز سخت افزار و بعد متوجه شوید كه این تغییر اثرات جانبی ناخواسته ای را موجب شده است می توانید به یك نقطه بازگشت قبلی برگردید. با استفاده از ابزار System Restore می توان هم كامپیوتر را به یكی از نقاط بازگشت قبلی بازگرداند و هم بطور دستی یك نقطه بازگشت ایجاد كرد.



ادامه مطلب ...


 

 

اگر كامپیوترتان به شبكه شركت شما متصل باشد، احتمالاً سرپرست آن شبكه مسئول افزودن و حذف كردن سخت افزار و نرم افزار از روی كامپیوتر شما است. در این صورت شما حتماً باید از تخصص او استفاده كنید. با این وجود در ویندوز XP افزودن سخت افزار و نرم افزار جدید به سیستم تان آسانتر از قبل نشده است. اگر شما سرپرستی كامپیوتر یا شبكه خودتان را برعهده دارید، این بخش مراحل ساده نصب سخت افزار و نرم افزار را به شما نشان می دهد.



ادامه مطلب ...


افزودن اجزاء ویندوز از سی دی

 

ویندوز XP تقریباً صدها جزء سازنده دارد كه در زمان نصب معمولی سیستم عامل، تمام آنها نصب نمی شوند. پس از نصب هر موقع كه خواستید می توانید آن اجزاء را از سی دی ویندوز XP نصب كنید.

 

برای دیدن تمام متن لطفا به ادامه مطلب بروید!



ادامه مطلب ...


 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

ویندوز ابزاری با نام Device Manage دارد كه به كمك آن می توانید درباره تمام قطعات سخت افزاری كه روی سیستم تان نصب شده است اطلاعات كسب كنید. شما می توانید بیینید چه چیزی نصب شده است، از چه منابعی استفاده می شود و چه قطعاتی ممكن است مشكل داشته باشند یا باعث بروز مشكل شود.



ادامه مطلب ...


 

نصب ویندوز XP بر روی یك درایو سخت خالی كمی نسبت به ارتقاء از نسخه موجود ویندوز پیچیده تر است. برای این كار باید یك سی دی فایل راه اندازی (Bootable) یا مجموعه پنج تایی دیسك فلاپی Setup را داشته باشید. مراحل ایجاد این دیسكهای فلاپی در كار عملی 4 توضیح داده شده است. برای شروع، سی دی درون درایو فلاپی خود قرار دهید و كامپیوترتان را راه بیاندازید. اگر از دیسكهای فلاپی استفاده كنید، برنامه Setup پیش از آن كه بتوانید هر گونه انتخابی در مرحله Setup انجام دهید، دیسكهای دوم، سوم، چهارم و پنجم را از شما درخواست می كند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : رشید

نام فایل:                                                       ارائه مطالب PowerPoint 2007 
   زبان: فارسی    نویسنده: زهرا ورزشکار - مریم طاعتی زاده
   نوع فایل: PDF
   تعداد صفحات: 180    ناشر: وزارت آموزش و پرورش
   حجم کتاب: 21.32 مگابایت

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : رشید

نام:                         میانبر ها ویندوز اکس پی و 7

تعدا صفحات:             44

حجم:                      255 کیلو بایت

فرمت:                     pdf

برای دانلود به ائامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 9586
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->