آموزش
 
 
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : رشید

بازیابی اطلاعات کاربری در مرورگرهای اینترنتی

مرورگرهای اینترنتی امروزی ، با برعهده گرفتن بسیاری از وظایف ما ، کارهایمان را تا حد زیادی آسان کرده اند. شاید هم این همه امکانات ما را تنبل کرده باشد اما شخصا از این که مرورگر اینترنتی ام با قابلیت هایش تجربه وبگردی ام را راحت تر و دلنشین تر کرده است خیلی خوشحالم.
یکی از امکاناتی که امروزه در تمام مرورگرهای اینترنتی وجود دارد قسمت مدیریت رمزهای کاربری مربوط به سایت های مختلف است. دیگر شما نیاز ندارید تا نام و رمزهای کاربری خود را همیشه به یاد داشته باشید چراکه مرورگر اینترنتی شما این کار را به خوبی انجام می دهد. خیلی از ما هم با کمک همین ویژگی رمزهای عبور خود را دیگر به خاطر نمی سپاریم یا عملا با وجود این همه سایت که در آنها عضو هستیم حفظ کردن تمامشان کاری غیرممکن به نظر می رسد. اما آیا تابحال با خود فکر کرده اید که در صورتی که نرم افزار شما دچار خرابی ناگهانی شود یا مشکلی سخت افزاری برای کامپیوتر پیش بیاید چه خواهید کرد ؟ به هر حال نام کاربری و رمزهای عبور شما هویت اینترنتی شما را می سازد و باید فکری برای آن روز بکنید. 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : رشید

 

نام:               آموزش اینترنت

نوع:              پی دی اف

تعداد صفحات:  42 صفحه

حجم:           1.84 مگابایت

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 9674
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->