آموزش
 
 
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : رشید

 

اگر بر روی آیکون های میانبر (Shortcut) روی صفحه دسکتاپ دقت کرده باشید دیده اید که همواره در پایین آیکون، تصویر یک فلش کوچک که نشانه میانبر بودن آن آیکون است وجود دارد. این فلش میتواند از زیبایی آیکون های روی صفحه دسکتاپ بکاهد. با استفاده از این ترفند میتوانید این فلش را از روی آیکون های روی دسکتاپ تان بردارید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : رشید

 

امروز قصد دارم روشی رو برای شکستن پسورد ورود به ویندوز 7 برای شما آموزش بدهم

دقت کنید پسورد ورود به ویندوز را هک خواهیم کرد و فعال سازی ویندوز7 منظور ما نیست.

این روش کاملا تست شده است و 100 بروی ویندوز 7 جواب میدهد.



ادامه مطلب ...


شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : رشید

 

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .

حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟.

در اين حالت چند راه نفوذ هست......

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : رشید

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : رشید

 

در این مقاله میخواهیم به برخی از ترفند های جالب کیبورد بپردازیم که از آنها میتوانید در ویندوز خود استفاده کنید ، یکی از مزیت های این ترفند ها سرعت بخشیدن به انجام کار های روزمره در ویندوز هست که میتواند برای کاربران مبتدی و حرفه ای مفید باشد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : رشید

 

این ترفند ها بیشتربرای سرعت بخشیدن به انجام کار ها است به طور مثال اگر می خواهید قسمت جستجویویندوز را باز کنید میتوانید به یک یا ۲ کلید آنرا به سرعت اجرا کنید که در غیراینصورت باید با چندین کلیک به پنجره مورد نظر بروید و جستجو گر را انتخاب کنید.


ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : رشید

آموزش Win RAR

 

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : رشید

PDF چیست؟

 

PDF فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.

 



ادامه مطلب ...


 

نام فایل:                              آموزش تصویری نصب ویندوز 7

نوع فایل:                             PPS (پاور پوینت)

حجم:                                 7 مگابایت

ارائه دهنده توسط شرکت دریا سافت

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : رشید

برای بازیابی Folder option از منوی Tools که ممکن است در اثر خرابکاری یک کرم یا ویروس از این منو حذف شده باشد، کارهای زیر را نجام دهید:

 


 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : رشید

استفاده از System Restore

 

ویندوز XP بطور خودكار در فواصل زمانی منظمی نقاط بازگشت سیستم ایجاد می كند. اصولاً این نقاط بازگشت، كپی پشتیبان تنظیمات حیاتی و اطلاعات سیستم هستند. شما اگر تغییر عمده ای در سیستم خود ایجاد كنید، نظیر نصب یك برنامه جدید یا راه انداز سخت افزار و بعد متوجه شوید كه این تغییر اثرات جانبی ناخواسته ای را موجب شده است می توانید به یك نقطه بازگشت قبلی برگردید. با استفاده از ابزار System Restore می توان هم كامپیوتر را به یكی از نقاط بازگشت قبلی بازگرداند و هم بطور دستی یك نقطه بازگشت ایجاد كرد.



ادامه مطلب ...


 

 

اگر كامپیوترتان به شبكه شركت شما متصل باشد، احتمالاً سرپرست آن شبكه مسئول افزودن و حذف كردن سخت افزار و نرم افزار از روی كامپیوتر شما است. در این صورت شما حتماً باید از تخصص او استفاده كنید. با این وجود در ویندوز XP افزودن سخت افزار و نرم افزار جدید به سیستم تان آسانتر از قبل نشده است. اگر شما سرپرستی كامپیوتر یا شبكه خودتان را برعهده دارید، این بخش مراحل ساده نصب سخت افزار و نرم افزار را به شما نشان می دهد.



ادامه مطلب ...


افزودن اجزاء ویندوز از سی دی

 

ویندوز XP تقریباً صدها جزء سازنده دارد كه در زمان نصب معمولی سیستم عامل، تمام آنها نصب نمی شوند. پس از نصب هر موقع كه خواستید می توانید آن اجزاء را از سی دی ویندوز XP نصب كنید.

 

برای دیدن تمام متن لطفا به ادامه مطلب بروید!



ادامه مطلب ...


 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

ویندوز ابزاری با نام Device Manage دارد كه به كمك آن می توانید درباره تمام قطعات سخت افزاری كه روی سیستم تان نصب شده است اطلاعات كسب كنید. شما می توانید بیینید چه چیزی نصب شده است، از چه منابعی استفاده می شود و چه قطعاتی ممكن است مشكل داشته باشند یا باعث بروز مشكل شود.



ادامه مطلب ...


 

نصب ویندوز XP بر روی یك درایو سخت خالی كمی نسبت به ارتقاء از نسخه موجود ویندوز پیچیده تر است. برای این كار باید یك سی دی فایل راه اندازی (Bootable) یا مجموعه پنج تایی دیسك فلاپی Setup را داشته باشید. مراحل ایجاد این دیسكهای فلاپی در كار عملی 4 توضیح داده شده است. برای شروع، سی دی درون درایو فلاپی خود قرار دهید و كامپیوترتان را راه بیاندازید. اگر از دیسكهای فلاپی استفاده كنید، برنامه Setup پیش از آن كه بتوانید هر گونه انتخابی در مرحله Setup انجام دهید، دیسكهای دوم، سوم، چهارم و پنجم را از شما درخواست می كند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : رشید

نام:                         میانبر ها ویندوز اکس پی و 7

تعدا صفحات:             44

حجم:                      255 کیلو بایت

فرمت:                     pdf

برای دانلود به ائامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : رشید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 9676
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->